fredag, juli 27, 2012
Reafynd II
Igår tyckte jag inte det var någon värme. Jag som trodde lite att det skulle hålla i sig nån mer dag. Jag hade i alla fall iklätt mig mitt andra reafynd. Kjolen jag
skrev om här
klickade jag hem på NAPs rea. Skön.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar