tisdag, juli 10, 2012
Regnbågens färger
(Bilder Topshop)
Topshop har så många snygga shorts nu. De flesta storlekar är slut, i alla fall till mig. Men jag tycker det är så härliga färger.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar