onsdag, juli 25, 2012
Somewhere over the rainbow
(Bild Sephora)
Försökte
mig på en beställning av färgen Rainbow från Sandra. Men Sephora i Tucson hade inte det. Lite ledsamt men de finns här hemma också, lite dyrare bara. Väldigt nyfiken på det är jag i alla fall.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar