fredag, juli 06, 2012
Utflykt
Det var meningen att vi skulle köra en tur till Mölle idag. Äta lunch och så. Men vädret satte stopp för det. Jag vill gärna göra många utflykter eftersom vi inte har någon semester. Ven, Liseberg och Gränna. Köpenhamn måste vi också hinna med.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar