fredag, augusti 10, 2012
Det lilla
S är en gammal själ. Han gillar debatter på P1 och Bridgeblandning...
Vissa dagar är man bara glad för det lilla.
Idag är jag mer än nöjd med att S och jag är lediga tillsammans och kunde äta en god middag. Bra där.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar