tisdag, augusti 14, 2012
Oh happy day
Här ska jag göra mig klar och sen gå ner på stan för en skön ansiktsbehandling.
Senare idag ska jag äntligen träffa Sandra. Hon har varit hemma i två veckor och vi har inte hunnit ses förrän nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar