tisdag, september 11, 2012
Lackat
(Bilder Isadora)
Två nya lack från Isadora som jag vill ha. Grönt älskar jag i de flesta nyanser och det vinröda är ju höstigt och fint. Det heter
Beetle green
och
Zinfandel
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar