Det var på tiden att jag fick en av mina morgnar igen. Åh, vad längesen det var. En kopp te, den första denna vintern och en ny säsong av Keeping up with the Kardashians som jag missat i sommar.
Idag ska jag hämta mitt nya körkort som kommit annars inte så mycket annat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar