Väldigt frusen sitter jag nu i soffan. Har ätit tunnbröd och en GB sandwich till kvällsmat. Har inte ätit tillräckligt med glass denna sommar och nu var jag bara sugen.
Sista arbetsdagen av ett 7dagarspass i morgon, längtar massor efter helgen.
(Bild Eleven)
Rain heter Cleans nya doft som jag hoppas på kunna lukta på till helgen. Passar bra nu när höstrusket närmar sig.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar