lördag, oktober 27, 2012
Nya favoriter
Inte just idag men det här är min uniform nu för tiden. Tröjan är köpt på Zara och byxorna från Gina. Det är härligt när nyköp blir garderobsfavoriter.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar