fredag, november 30, 2012
Engineer
(Bild Tintin style)
Efter att ha provat en väns nyinköpta Primeboots kan jag inte släppa tanken på dem. De är mycket nättare än vad jag trodde. Och så snygga. Vill ha ett par svarta
high
eller
mid high
i modellen Engineer. Efter jul...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar