måndag, februari 25, 2013
Våren är (snart) här
Har spenderat hela eftermiddagen med vänner. Lunch på stan och en chai latte nere vid hamnen i solen. Lite vår i luften var det absolut.
Dessutom firar jag och S 6 månader som gifta. Helt klart värt en finare middag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar