Ok, jag är en sucker för talangprogram, efter alla auditions. Fame Factory, Idol, Lets dance, Talang2007- you name it. Jag följer dem inte slaviskt men är jag hemma tittar jag.
På fredag är det i alla fall final i Talang2007. Min favorit är den otroligt charmiga och begåvade Baby Bang.
Kolla in honom själv på Tv4.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar