Sommarsnygg
Alltid lika snygga Micha Barton på stan i högt skurna shorts. Har inte varit så förtjust i högt skuret men Micha får det att se väldigt snyggt ut. Däremot tycker jag hela outfits som den här Nicole Richie bär är snyggt.
Två exempel till från Asos.
jaaa, man vill ha!!!!! Har du börjat jobba än?? Hur går det med livet??
SvaraRaderaJa, visst vill man:) Nej börjar på måndag med säkerhets- och räddningskursen. Ser inte fram emot det... Annars händer inte mycket just nu, går bara o väntar.
SvaraRadera