fredag, april 24, 2009
Snopet
Här sitter jag. Har väntat på att klockan skulle bli 23.59 så jag kunde köpa kavajen från Matthew Williamson.
Går in på H&M, lägger kavajen i varukorgen men när jag ska logga in går det inte.
Snopet!
Lite sur på H&M är jag allt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar