lördag, april 25, 2009
Stress
Lite stress som vanligt.
Vi ska på middag hos vänner ikväll men nu ska jag platta håret innan vi ska ut på en promenad. Sen hem, göra oss i ordning och köra till Malmö.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar