lördag, juni 06, 2009
6 Juni
Idag ska jag på en student, tänkte bara köra lite yoga här innan jag hoppar in i duschen.
Tänkte ju ha kjol men det ser ut att bli dåligt väder. Tjocka strumpbyxor under eller byxor istället? Typiskt för jag har verkligen ingen back up-outfit.
Jaja, får fundera över det senare.
(Källa: Illustration från Google)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar