fredag, juni 05, 2009
Jacka
Har en liten internet-paus innan jag ska städa. La Redoute har stor rea och denna
jackan
tycker jag om. Perfekt när man ska ut och gå eller bara ner till affären. Vardagsfint i svart eller kaki.
(Källa: La Redoute)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar