onsdag, juli 01, 2009
Fruktsallad
Det blev fruktsallad. En enkel variant med apelsin, melon, päron och jordgubb. Gott.
Just nu är jag väldigt trött på grund av sömnbristen men har tvingat mig själv att inte sova under dagen. Går hellre och lägger mig tidigare ikväll.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar