lördag, juli 04, 2009
Sista dagen
Sista dagen med sommarvärme på ett tag ser det ut att bli här idag. Så vi åker till stranden på riktigt. Premiär i år för bikinin.
(Källa: Google)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar