onsdag, december 09, 2009
Gick igenom
Hemkommen från bilbesiktningen. Vår lilla pärla gick igenom utan anmärkningar. Nu ska jag lägga i sista disken av OC och vänta på att S kommer hem igen så vi kan handla mat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar