tisdag, december 08, 2009
Pynt och maraton
Har dammat och julpyntat här under eftermiddagen. Dessutom haft ett mini OC-maraton. Har snart sett hela säsong 1 igen och det är lika bra fortfarande.
(Källa:Photobucket)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar