lördag, december 19, 2009
Juligt
Jag har inte köpt hem så många julblommor i år. Känns faktiskt inte så juligt här hemma alls. Men imorgon blir det förhoppningsvis ändring på det när granen kommer in.
Jag har gjort tre stilleben med julpynt i alla fall.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar