fredag, december 18, 2009
Lunchen
Lunchen blev kort men trevlig. Mest pratades om jobb och lite shopping. Mm, dessa designerfrestelser.
Åt gott gjorde vi, ört marinerade fläsknoisetter med klyftpotatis.
Nu blir det godis och filmen 2012.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar