lördag, februari 06, 2010
Grön av avund
Har köpt ett nytt nagellack. Det blev ett grönt från Viva la Diva. De har massa gröna nyanser att välja mellan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar