lördag, februari 06, 2010
Trisst
Denna klänningen från
Asos
är så fin. Synd att den endast finns i den trista grå nyansen. Vill ju gärna ha lite fräschare färger nu till våren.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar