torsdag, mars 25, 2010
Blommor och blad
Mycket blommor hos H&M nu tycker jag. Inte riktigt mig men jag kan ändå inte låta bli att tycka det är sött. Med rätt styling hade det säkert blivit hur fint som helst.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar