torsdag, mars 25, 2010
Från trädgården
På tal om blommor och H&M. Idag släpptes The Garden collection i butik. Jag missade nätet och nu idag missade jag så även butikerna på grund av jobb. Lite synd för jag hade velat få tag i den rosa klänningen och den röda kavajen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar