lördag, mars 06, 2010
Den delen av London
Just nu går
Notting Hill
på Tv3. Vilket får mig att längta till sommaren. Vi hann ju inte med den delen av London sist men till sommaren ska vi ta en tur dit bland annat.
(Bilder från Google)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar