måndag, mars 08, 2010
The Oscars
Oscarsgalan gick inatt. Jag orkade se hela fem minuter tror jag. Än så länge har jag inte tittat på så många bilder men så här långt är de båda favoriterna från Armani Privé.
Både
Jennifer Lopez
och
Amanda Seyfried
valde Armani Privé. Så snyggt.
(Bilder från Just Jared)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar