fredag, mars 26, 2010
Till Hanaskog
Idag åker jag hem till mina föräldrar över helgen. Mamma har fyllt år och det ska firas. Imorgon blir det Ikea och kanske utgång i Kristianstad, har inte varit ute där på över ett år.
Så ser min helg ut. Hoppas ni får en lika trevlig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar