tisdag, mars 09, 2010
Två till
Två klänningar till som jag tyckte var riktigt fina.
Nicole Richie har verkligen hittat sin stil och denna känns som henne. Annorlunda långklänning för Oscars men fin i sin enkelhet.
Camron Diaz var också stunning i sin Oscar de la Renta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar