måndag, mars 08, 2010
Vår i luften
Solen har skinit idag och det är vår i luften. Fortfarande kallt så klart men man känner att årstiderna är på att skifta. Bilden från H&M Magazine får mig att längta ännu mer. Vilken härlig känsla. Och bara ben.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar