måndag, juni 28, 2010
Från Net-a-porter
Jag gjorde min första beställning från Net-a-porter förra veckan när jag såg rean.
Var bara tvungen att klicka hem ett par
Louboutin
till det priset. Mina första. Hur glad var inte jag idag när budet ringde på dörren med mina skor.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar