onsdag, juni 30, 2010
Höstkampanj
Kampanjbilderna
för Louis Vuittons höst är helt outstanding.
Känslan, stylingen allt är bara fantastisk. Så här önskar jag att jag hade haft tillfälle att se ut i höst. Och ja, 50-tal igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar