fredag, juli 30, 2010
Bio blev det
Nu har vi bokat biobiljetter. S ville se
Inception
för den ligger tydligen redan som världens tredje bästa film på någon lista.
Själv tycker jag att det verkar vara en intressant film. Så redan klockan tre ska vi gå och se den.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar