fredag, juli 30, 2010
Morgonstund
Regnet öser ner här så jag vet inte vad vi ska hitta på idag.
Börjar i alla fall dagen med The Hills. Har aldrig riktigt följt det men sista säsongen är ju händelserik.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar