torsdag, juli 08, 2010
Väder och vind
Vad f-n. Nu när jag ska jobba blir det självklart strålande väder igen. De här tre fridagarna har inte varit så varma. Jag har gått i jeans och kofta alla tre. Som tur är så ser även
måndag
bra ut. Får passa på att njuta där.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar