torsdag, juli 08, 2010
Vardagsväska
Bilder från Topshop
Jag är ute efter en ny vardagsväska. En sådan jag har varje dag när jag ska till jobbet och så. Nu har jag en axelremsväska men hade velat ha en med lång axelrem eftersom det är den modellen jag trivs bäst med till vardags.
Båda dessa är snygga. 45 pund hos
Topshop
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar