Puh, så är hela lägenheten städad. Ordentligt skrubbad. Stackars katten har haft två olyckor på mindre än 10 h. Mest synd för henne även om man tycker ganska synd som sig själv också i stunden.
Är inte mycket annat att göra än att skratta åt det hela. Nu är ordningen återställd och dags att göra middag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar