söndag, augusti 15, 2010
Klänning beställd
Kom på att Mango har en butik på Entré i Malmö. Men eftersom jag inte har något sällskap så kör jag inte ner. Tråkigt att göra det själv.
Så jag beställer klänningen och hoppas på att den passar.
Hade ju annars varit mysigt att gå i Malmö lite.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar