måndag, oktober 18, 2010
Ärenden
Har gjort en del ärende här på förmiddagen och senare ska vi hämta bilen efter att den varit på service. Väldigt skönt att var klar med allt så här vid lunch och ha hela dagen kvar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar