söndag, oktober 17, 2010
Bortskämd? Jag?
Efter en låång jobbhelg så kom jag hem till en hemlagad middag och dessert - vaniljglass med egengjord chokladsås. Mums.
Dessutom var Gossip Girl inspelat och då kan jag ju inte låta bli att tycka att jag har den bästa sambon i världen. Älska.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar