tisdag, oktober 05, 2010
Idag
Har blivit förkyld nu. Så himla typiskt så nu ska jag göra mig en stor Chailatte.
Klockan 21.00 har Desperate Housewives premiär på femman och Navy CIS på trean.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar