onsdag, oktober 06, 2010
Theory
På tal om skinn så är det inte ett favoritmaterial hos mig när det kommer till kläder. Men här har
Theory
fått till det riktigt bra. En tvådelad klänning där överdelen är stickad och med skinn nertill i kjolen. Riktigt snyggt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar