onsdag, november 24, 2010
Bänkat
Jag tycker det är så snyggt men en mörkt brun bänkskiva i trä i köket. Snyggast är det när den tas upp tillsammans med golvet som den gör
här
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar