söndag, november 07, 2010
Ja, gärna
Självklart är där detaljer som jag vill ändra på men i det stora hela så är
den här lägenheten
mig. Jag menar, den har till och med en walk-in-closet!
(Alvhem)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar