fredag, november 05, 2010
Show me your teeth
Just nu befinner jag mig åter igen hos mina föräldrar. Är hemma för att besöka tandläkaren eftersom jag inte än har tagit tag i att byta till en i Helsingborg.
Ikväll blir det middag med två barndomsvänner och nu snart lunch med mamma och pappa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar