torsdag, december 23, 2010
Dan före dopparedan
Usch, så kom här en ministorm idag. Var nere på stan för ett ärende men det var inte så mycket folk idag ändå. Kanske på grund av vädret.
Nu är i alla fall alla presenter klara och jag har fått värmen igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar