onsdag, december 22, 2010
Fridfullt
Älskar dagar som den här. Varmt inne, man myser med tända ljus och inga måsten. Har tittat på sista avsnittet av Gossip Girl för säsongen och klockan åtta bänkar jag mig framför tvn till
Jane Austin
.
Bara jag, S och lugn och ro.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar